Levering – forhandlerportalen

ORDREREGISTRERING

Bestillinger i tidsrommet kl. 08-14 mandag til fredag, blir registrert og behandlet samme dag. Bestillinger sendt utenfor dette tidsrommet, blir registrert og behandlet påfølgende arbeidsdag.

ORDREBEKREFTELSE

Når din ordre blir satt på vår forhandlerportal, vil du motta en kvittering på at bestillingen er sendt oss. Den endelige ordrebekreftelsen blir sendt av våre ordremottakere så for bestillingen er registrert og behandlet hos oss. Her vil du se leveringstid, omfang og fraktkostnader.

PAKKING OG KLARGJØRING AV ORDRE

Hvis mulig, vil din ordre bli pakket og sendt samme dag, alternativt påfølgende arbeidsdag. Hvis restordre, vil du motta beskjed om forventet leveringstid.

LEVERINGSADRESSE OG KONTAKTPERSON

Påse at oppgitt leveringsadresse er riktig. Feil her kan forårsake forsinkelser. Ved ekspress (kurier) er det helt nødvendig at navn på kontaktperson og mobilnummer er oppgitt.

FRAKT

Hvis ikke annet er oppgitt ved bestilling, blir ordren sendt med Postens bedriftspakke. Husk at levering på lørdag krever bemannet mottaksadresse.